Jak na krásu díky zdravým potravinám

15.01. 2015 • Krása 984x

Nemusíte nutně kupovat drahé krémy a přípravky pro krásu. Stačí se kouknout ve vašich oblíbených potravinách a sami uvidíte, že zázraky se budou dít. Jsou totiž potraviny, které lidem, hlavně toho budou využívat asi ženy, dodávají krásu. Potraviny jsou jak na krásnou pleť, zdravé vlasy nebo třeba mladistvou pleť. Nemusíte nutně kupovat doplňky stravy nebo drahé léčby, či podstupovat různé zákroky. Vhodně zvolené potraviny nahradí všechny procedury i léky. Stačí jen vědět, které to jsou. A nyní se společně podíváme na ty zázraky.

Arašídy

Chcete-li mít krásné vlasy, sáhněte po arašídech. Jen si dávejte pozor na jejich množství, jsou totiž dost tučné. Kromě tuků jsou bohaté na vlákninu a živiny, ale také vitamín B, který zabraňuje vypadávání vlasů. Arašídy ale volte ty nesolené. Solené nejsou vůbec dobré, obsahují totiž velké množství soli, které tělu neprospívá. Bohatě stačí si dát k snídani arašídové máslo nebo po obědě hrst nesolených arašídů. Můžete je také použít na vaření, jako přílohu k masu. Kromě arašídů je pro lesk vlasů vhodné i avokádo a žampiony. Tyto potraviny totiž obsahují vitamín B5.

Losos

Losos, jako i jiné ryby, obsahuje vitamín D. Vitamín D je důležitý pro zdravé a silné zuby. Tento vitamín zapříčiňuje to, že zuby vypadají lépe, jsou dravější. Předchází také vzniku zubního kazu. Losos by měl tak být součástí jídelníčku alespoň jednou týdně. Předejdete tak nepříjemným návštěvám zubaře. Nejlepší způsob, jak připravit lososa je, ho jen osmažit na pánvi, buď na sucho, nebo na másle. Můžete zakápnout citronem a hotovo. Vápník a fosfor jsou také obsaženy v přírodní a tvrdé sýry. Pomohou také redukovat produkci slin v ústech.

Brokolice

Za nevzhledné popraskané rty může nedostatek látky, riboflavinu, což je vitamín B2. Ten je obsažen v hojném množství v brokolici. Kupte si brokolici a pochutnejte si na skvělé zelenině. Můžete ji připravit jen v páře, na másle nebo třeba zapékanou s bramborem. Můžete ji jíst jako hlavní jídlo, nebo jen jako přílohu. Kromě brokolice je riboflavin obsažen v jogurtech, mandlích a sójových bobech.

Chřest

Chuťově poměrně výrazná potravina, která mnoha lidem moc nechutná. V každém případě je ale nutné i tuto potravinu konzumovat. Dokáže totiž tělo zbavit přebytečné vody, působí jako diuretikum. Po chřestu se rozhodně nebudete cítit nafouklí. Zkuste ho připravit v páře a doplnit k chutnému masu. Chutným receptem je i pečený chřest s mandlemi. Kromě chřestu pomůže vašim střevům i kefír, jogurt, pórek, česnek, či probatické nápoje.

Špenát

Pevný zadek si zajistíte samozřejmě cvičením. Dopomoci vám k tomu může také špenát. Obsahuje totiž spoustu vitamínů a minerálů. Kromě toho obsahuje i silicium, což je látka, která má za následek zpevňování a pružnost kůže. Nejlepší je jíst špenát syrový. Tím do těla dostanete všechny potřebné látky. Výborným receptem je salát ze špenátových listů, nivy, jablky, ořechy a trochou olivového oleje. Náhražkou špenátu můžou být brambory, hroznové víno nebo květák.

Okurky

Myšleno ty salátové, které mají ve slupkách vitamín E a kyselinu křemičitou. Ta má za následek pevnější cévy, což prospívá nohám. Kromě toho mají blahodárný účinek na krevní oběh a hydratují celé tělo. Okurky se dají použít jako oblohu téměř ke každému jídlu. Výborné jsou také saláty z okurek, do kterých se dá přidat jakákoliv zeleniny.

Líbil se vám článek? Sdílejte ho prosím :-)
Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Googlu

Další zajímavé články z rubriky 'Krása'
Tipy na jiné články